tisdag, mars 27, 2007

Gäsp, snurr i huvet och vårkänslor

Jag är så trött att jag mår illa. Har en klump i halsen och det rycker i kinderna....känns som jag vill kräkas men ändå inte. Det blir inget mer kaffe för mig idag.
Vårkvällen igår var ALLDELES underbar!! Jag hastade iväg till skolan och tog en promenad från Tekniska upp till Alba Nova. Fåglarna kvittrade, kvällsskolen lyste gyllengult och det var alldeles vindstilla. Lite trist att behöva sitta inne då men under pausen passade jag på att vandra runt lite i skolans lokaler och kika lite.
Kom hem strax efter kl. 21 och jag var dödstrött. Jag hade dock en del att göra så jag bet ihop, fixade det som skulle fixas och kröp i säng precis kl. 22. Såg Supernatural och somnade sen in utan några som helst problem.
Imorse var en enda lång pina. Jag hade långt ifrån sovit ut och kroppen VÄGRADE vakna. Det hjälpte inte en med dusch och frukost. Kaffet på jobbet smakade inte alls och nu vill jag inget annat än bara sova. En timme till lunch..................vilken pina.......

Om jag bara kunde bli av med den där illamående känslan......

Inga kommentarer: