måndag, april 02, 2007

Girlie girlie

Ahhh, livet!! Hallonglass till fikat. Ingen lektion ikväll och solen skiner så fint ute :) Ingen träning ikväll, måste låta min stackars kropp vila men ni ska veta att det verkligen syns nu hur trimmad den är. Smalare höfter, smalare lår och smalare midja. De sista veckorna har gett synliga resultat!! Träning, bra kost (mest fisk och kyckling, fullkorn, frukt och grönsaker) och träningsglädje är huvudingredienserna :) Känner mig bra mkt starkare och piggare i kroppen. Jag skiter i alla dom som klagar över hur smal jag är. Jag trivs med mig själv nu. Det gjorde jag inte för 26 kg sen........jag gillar att se hur kroppen förändras med tiden när jag tränar och vad som händer med musklerna när jag tränar i olika intensitet och variation och hur jag reagerar olika på olika näringsämnen. Ät mellanmål säger jag bara! Jag älskar att kunna frossa bland fina kläder som jag bara kunnat drömma om att ha på mig tidigare. Min kropp har blivit min investering. Min investering i livet och välmående. Jag äter mina fem mål om dagen och varierar så gott det går. Så snälla ni som påstår att jag skulle ha anorexi eller nån annan form av matstörning (för tro mig det har jag fått höra ett antal gånger), jag vill bara säga till er att jag äter som en häst, rör på mig och har riktigt jäkla KUL då jag gör det och jag ångrar inte en sekund!

Tjejmilen nästa!!

Inga kommentarer: