söndag, april 01, 2007

La vie en rose


Jag fortsätter modevisningen med att visa mitt senaste fynd på Indiska :) Är faktiskt riktigt nöjd med den här klänningen. En klar favorit. Halsbandet inhandlades på samma ställe btw.
Sprang min andra runda idag, 5 km och nu kom det onda i knäet och höften precis som väntat. Fan också. Men det var likadant förra året, det onda gick över och jag kunde springa resten av sommaren utan större problem. Hoppas, hoppas det blir så i år också. Jag har ju knappt kommit igång ju!!

För övrigt har vi bytt däck på bilen idag, farsan kom upp en sväng och jag bjöd på middag. Vi snackade bort halva kvällen och all pluggtid bara försvann *poff* så nu tänkte jag alldeles strax krypa ner i sängen och läsa lite geografi åtminstonde. Ska även fortsätta på den historiska romanen jag påbörjade igår. Behöver en dos verklighetsflykt faktiskt.

Så Edith P o jag signar off för ikväll.....

.......au revoir et bonne nuit :)

Inga kommentarer: