tisdag, april 03, 2007

Nice and easy

Äntligen har jag fått min matteuppgift avklarad! Bestämde mig igår efter maten att nu jäklar ska det blir gjort! Så jag gnuggade geniknölarna en dryg timme och skickade sen in resultatet till läraren. Jag är dock inte helt nöjd med det sista svaret men jag kunde bara inte komma på nåt bra svar....... :(
Men nu kan jag iaf gå vidare till nästa kapitel som behandlar funktioner och grafer *huva*. Till helgen SKA jag även beta av minst två kapitel geologi och börja nysta lite i astronomin inför den kommande tentan. Passar ju bra nu när jag får lite tid över och lugn och ro.
För övrigt så flyter livet på. Idag är en reggae dag, mkt Bob Marley i högtalarna och lagom med jobb på bordet. Spinning ikväll, sen Det Okända på TV och efter det läsa, läsa, läsa! :)

Oh shit, nu kom jag på att jag glömt handla påskgodis till jobbet!!

Måste rusa!!

Inga kommentarer: