måndag, juli 02, 2007

Leave me alone, I wanna go home.....

Grinig och trött igen. Orkar inte med människor idag. Fräser och är kort i tonen. Skyll er själva om ni kommer till mig och lastar över era bördor. Jag har tillräckligt med egna problem för att ens orka bry mig om era. Igår var jag så trött att jag mådde fysiskt illa. Det gick över när jag la mig ner i sängen och drog täcket över öronen. Det krävs så himla mkt av mig hela tiden. Men SLUTA nån gång då!!!
Begravningen i fredags var jättejobbig, sprang en mil i lördags för att pigga upp kroppen och knoppen, promenerade även 6 km senare på kvällen. Kanske lite för mkt men det var en jätteskön kväll. Suget efter ostbågar o cola kom sen som ett brev på posten men jag antar att det var det min kropp behövde efter all träning :)
I söndags var det bara att kliva upp tidigt igen. Skulle ta första färjan till Åland för att fira brorsan. Som tur var så var det inte mkt folk på båten. Hatar att trängas på färjan med griniga kärringar och gapiga barnfamiljer.
Ska jobba den här veckan till nu och SEN är jag ledig tre veckor. Glory!
Vill börja med att isolera mig från världen i två dygn. Så känns det nu iaf.

/Surkärringen

Inga kommentarer: