onsdag, juli 04, 2007

Pull shapes

Tog det lite lugnt på gymet igår. Ville inte trötta ut mig mer än nödvändigt. Men träningen ger resultat. Är mkt mer stadigare och balanserad i kroppen nu och utfallen går bättre och bättre för varje gång. Stekte blodpudding och kokade ägg till middag och toppade det med ett äpple och lite rischoklad framför Morden i midsummer. Imorse när jag äntligen fick upp korkgluggarna så spöregnade det. Verkligen SPÖregnade. Så jag kände inte för att stressa speciellt mkt. Kom iväg ca 07,20 och fick tokspringa till bilen på parkeringen. Hade inget paraply............
På jobbet är det dölugnt. Har gjort det mesta som ska göras, har en del slagg som ska tas om hand innan semestern men inget akut. Är så trött på centrum..........känner inte längre för att shoppa, vill hellre spara pengar till USA resan. Kanske lika bra det. Måste ju ändå köpa mig en stor resväska innan jag åker o den lär ju kosta....
Ikväll är min vilokväll. Ska hem o laga fisk till middag, ta hand om berget av disk och sen sätta mig och läsa. Om vädret tillåter och solen värmer lite extra kanske jag tar en sväng med stavarna, men bara kanske. Vill ju inte överdriva träningen direkt.
Känner mig lite splittrad i min tillvaro, längtar till semestern och lugnet men vill samtidigt omge mig med en massa folk och liv. Aldrig är man nöjd tydligen.

Hur som helst, två dagar kvar innan semestern! Wohoooo!

Inga kommentarer: