fredag, augusti 17, 2007

Det var länge sen man plocka´några blommor...

Så har vi då kommit till den dag i veckan då ens kropp slappnar av och ställer in sig på nån slags "what the heck" mood. Det är fredag igen. Har väl inga speciella planer inför helgen. Jag tar den som den kommer. Blev lite sugen på att äta kräftor men vem ska man kräftpartaja med? Carro är sjuk o Jocke ska bort. Det blir väl jag o katten i vanlig ordning. Men seriöst. Vädret ser lovande ut så jag kanske köper mig ett gäng kräftor (eller kräftstjärtar på burk), rostar några mackor och korkar upp en vinare på balkonen. Tända ljus, skön musik och mys i korgstolen känns inte helt fel. Sen har jag ju också en hel hög med böcker hemma som bara väntar på att bli lästa och jag kan inte låta bli att bläddra i dom så....det verkar som jag har en helkväll planerad redan nu. Så är det när man blir 30+, man nöjer sig med det lilla. I guess.

1 kommentar:

Linnéa sa...

kom ner hit i helgen och gå på malmöfestivalen..:)