måndag, oktober 20, 2008

Helgen är över ...igen.

Har ägnat största delen av helgen till att läsa och skriva. I fredags mötte jag upp morsan på stan och vi tog en sväng till Indiska. Med mig hem hade jag en superfin lampa i form av Buddha som lampfot och en alldeles underbar skärm i vinrött. Står nu på byrån i hallen där den pryder sin plats. Det är bra att man har en mamma som tycker att vissa saker bara måste jag ha ;)

Lördag kväll var det Friskis fest i Norrtälje men ingen av oss var på festhumör. Vi drog dit, åt middag och åkte sen hem igen. Och vi var inte dom enda. Kändes som att en filt, soffa, godis och svart/vit film kändes mer lockande.......

Igår, löptur 55 min. Ca 1 mil totalt.....tror jag......

Just nu, ska packa ihop och åka hem. Är sjukt hungrig och stel i käkarna. När jkag gäspar knakar det i hela käkpartiet. Är det bra eller dåligt?

Inga kommentarer: