torsdag, februari 05, 2009

Man tror aldrig att det kommer hända....




...men Tiger ligger på sjukhus nu. Han ska opereras. Jag har spenderat sex timmar av min dag på veterinärkliniker, undersökningar, röntgen, blodprov, kanyler.

Jävla skit. Det sista jag ville var att ta beslutet om operation. Men idag kom det.
Och vad säger man? Jag har inga pengar men hur kan jag låta min bästa vän sen 11 år bara dö?

Det går inte. Jag kan inte det. Så jag skuldsätter mig mer och hoppas på att han kommer bli frisk snart och att jag får hem honom.
Min gos, mitt hjärta, min Tiger.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

nej vad har hänt???? fy fan vad hemskt, jag hoppas verkligen han blir bra! jag hade oxå gjort allt, pengar spelar ingen roll! folk tyckte jag va knäpp som la in musse på djursjukhuset men man ska inte ha djur om man inte gör allt för dem! jag ska hålla tummarna, skriv ett inlägg eller skicka ett sms om hur det går! KRAM!

Mayumi sa...

Det började med att Tiger kräktes upp all mat i onsdags, sen fortsatte han att kräkas hela natten, inte ens vatten fick han behålla så jag ringde veterinären. dom trodde nåt satt fast i tarmarna så igårkväll opererade dom honom, men dom hittade ingenting! Så troligtvis var det en klump avföring som fastnat + en tarminfektion så nu får vi se om dom kan fixa det med medicin. Värsta kvällen i mitt liv igår....men att säga nej, operera inte, var aldrig aktuellt. Man ger alltid sin bästa vän en chans. Jag meddelat hur det går!
Kram, kram