onsdag, februari 22, 2006


Hur långt kan man gå egentligen?

Ok. Nu har vi kommit till onsdag den här veckan. 2 arbetsdagar kvar bara. Stå ut, stå uuut!
Imorgon är det sista lektionen på delkursen Medeltida texter. Har inte gjort klart hemarbetet än.....jag veeeeeeeeeeeeeet, jag borde ha gjort det men den här jäkla veckan har varit sjukt seg, ok? Jag är skittrött när jag kommer hem och orkar knappt fixa käk. Men jag lovar att fixa uppgiften så fort jag orkar. Sen så ska vi få slutuppgiften imorgon *huva* Jag pallar inte skriva om nån jäkla fornsvensk grammatik eller partikel. Vill hellre koncentrera mig på historien bakom texterna.........Och sen var det där andra. Vi ska tydligen festa till det lite också....mat o dryck ska medtas och....håll i er nu....vi ska dansa till medeltida ballader........alltså.......mitt historieintresse når långt men det har en gräns.....ärligt........faktiskt. Men jag pallrar mig dit iaf så får jag se vad som händer. Får väl offra mig antar jag och svänga mina lurviga i en forntida ringdans. Ska försöka ta bilder o lägga upp så småningom......

En sak till, jag har syndat idag...........jag erkänner.....jag köpte godis.......choklad och yougurtöverdragna cashew och jordnötter. Så ikväll måste jag trampa extra hårt på spinningen!!!

Jag svettas redan......eller nej, sorry, PMS.....

Inga kommentarer: