fredag, mars 17, 2006


I know we could live tomorrow.....

Ta en titt på bilden ovan. Det är jag och Jocke på en koreansk restaurang i New York. Har du sett filmen The Ring eller Ringu som den heter på japanska? I så fall borde du förstå vart jag vill komma. Ganska creepy att allting på bilden är fokuserat utom våra ansikten.......men trots allt så har det snart gått ett år och vi lever fortfarande så det finns hopp :)
För övrigt så summerar bilden ganska bra hur jag mådde just den kvällen. Jag hade sovit dåligt ett par nätter på hotellet eftersom Jocke o jag var tvungna att dela på en 90 säng och dessutom hade vi gjort det stora misstaget att sova med AC´n på.....så jag blev naturligtvis störtsnorig. Just den här kvällen skulle vi fira Jockes födelsedag med en god middag men vart vi än gick så hittade vi inget bra ställe. Efter några timmars trampande runt på gatorna runt Times Sq så hittade vi äntligen den här koreanska restaurangen. Och den var verkligen koreansk. Vi var de enda västerlännignarna där och servitrisen fick hjälpa oss med menyn, ganska kul iofs. Men som jag snorade. Kändes jättepinsamt att sitta där vid bordet med rinnande näsa och tungt huvud. Men äta måste man ju så......

Inga kommentarer: