tisdag, mars 14, 2006


Push the button, don´t push the button.

Gud vad jag är godissugen. Jag har en påse naturgodis i lådan bredvid mig men jag kämpar hårt för att inte falla för frestelsen. Åt precis en apelsin men vad hjälper det när kroppen skriker efter socker. Det är dags för sockeravgiftning. Bara jag klarar mig en timme till så kan jag äta en frukt till och sen apcka ihop och åka hem.
För första gången igår lyckades jag sitta ner och faktiskt koncentrera mig på att plugga hemma. Satt nog åtminstonde 2 timmar sammanlagt och även fast jag inte fick så mkt skrivet så har jag iaf gjort NÅNTING till skillnad från INGENTING.
Inatt hade jag en så jäkla skum dröm och jag vaknade tvärt vid fyratiden och kunde inte somna om. Jag trodde jag var kissnödig men vågade inte kliva upp utifall någon skulle stå i mörkret och titta på mig. Bizarrt, ja, jag vet. till slut klev jag iaf upp och gick på toa. Så vaknade katten naturligtvis och jag befarade att han skulle börja jama efter mat men han var för trött för det. Så jag tog han under armen och gick o la mig igen. Somnade på en gång. Men imorse när jag vaknade av klockan så kände jag att nåt var fel i kroppen. Rosslig i halsen och ett irriterat öga....hmm.....låter som en begynnande förkylning. Jahapp. Men träna ska jag ikväll iaf. Så länge jag inte har feber och ont i halsen så.......Men jag har gått omkring och nyst hela dagen så nåt är väl på gång.
På lunchen idag var jag ner till centrum och fönstershoppade. Provade en rutig, söt skjorta och en virkad kofta men eftersom jag är pank så blev det inget. Får nöja mig med beställningarna jag har gjort på H&M och Josefssons på nätet istället.
Dessutom, lo and behold, har jag bokat tid för klippning nästa vecka! Äntligen! Det behövs verkligen. Håret är så himla slitet nu. Hade nog tänkt klippa av en rejäl bit den här gången så att håret blir jämt + att man får en frisyr ;) Funderar även på att färga men det beslutet tar jag sen.
Om bara den här dagen kunde gå lite fortare så man kan få gå hem nångång........

Inga kommentarer: