onsdag, mars 15, 2006

I need some peace of mind.

Vaknade imorse till en äkta urdalmas som pratade på radion. Så var den sömnen över då....
Masade mig ur sängen o in i badrummet. Duscha. In i köket. Ge katten mat. Laga gröt. Sminka sig. Bädda sängen. Äta frukost. Klä på sig. Springa till bussen, som vanligt försenad.
Hade ingen matlåda med mig idag så jag gick ut o åt en räkmacka med chefen...sådärja, 70:- fattigare. Äger typ 70:- nu.......måste nalla på sparkontot om jag ska överleva till lön.
Har spanat på en resa till Dublin. Finns finfina flygpriser för 800:- t/r nu men Jocke är inte intresserad och jag har ingen annan att åka med. Trist.
Hur som helst, ska snart sticka hem o handla kattsand och yougurt till middag. Sen träna, hem o duscha. Äta och kolla Most Haunted. Sova.
Skola imorgon. Det går inget bra för mig med min slutuppgift. Har inte ens skrivit en sida än. Fan. Att det ska va så jäkla svårt. Men nu har batterierna till min bärbara Cd spelare dött så jag blir tvungen till att läsa skolmaterialet på bussen hem. Om jag inte hinner somna innan dess det vill säga.
Fan, jag vill plugga på heltid. Varför ska det vara så svårt?

Wrestle with your darkness, angels call your name.......

1 kommentar:

Linnéa sa...

de hade faktiskt massor med fina ramar, både stora och små.. såg en jättestor ram som inte kostade mer än 159 tror jag..
och så hade dom en massa små i fina färger och former..:) jag ska göra en massa tavlor på fredag tänkte jag, pysseldag..:)