torsdag, mars 09, 2006


I think I´m turning japanese....

Surfade in en sväng på Denkipop idag. Det var skitlängesen jag var in o beställde nån j-pop skiva. Hittade genast en som verkade intressant, ELT-Time to destination från -98. 129:-

Har lagt in i shoppingkorgen och ska nu fundera på om jag ska ha den eller inte.

Sen surfade jag in på Tokyo Style och kollade senaste gatumodet i Tokyo......fan, dom har så härlig stil därborta. Själv är man för gammal o mesig för att klä sig så. Dessutom har jag fått nog med skit i mitt liv för att man klätt sig annorlunda än det som är "normalt" så det får va för mig nu. Folk förstår inte hur mkt en enda liten pik kan såra eller hur det känns. Men själva är dom så jävla fega att dom aldrig vågar klä sig i nåt annat än det som är "accepterat" av allmänheten. Jag ger mig fan på att många går hem och drömmer om att nån gång få ta på sig nånting helt annat. Men eftersom dom som sagt är så jävla fega för det så kastar man skit på dom som vågar istället. That´s the way of the world.

You go Harayuku girls!!

Inga kommentarer: