fredag, mars 10, 2006

Arg som ett jävla bi.

Jag mår illa, har ont i huvudet och är så jävla förbannad att jag skulle lätt kunna krossa nånting just nu. Har letat jobb idag men hittar inget. Fan. "Teamet" har gaddat ihop sig. Hon får som hon vill nu, den jävla ödlan. Äter sig in sakta men säkert. Jag hatar det där flinet, jag hatar det där tillgjorda skrattet.........orkar och vill inte se mer nu. Men det värsta är att det gräver sig så jävla djupt att jag inte kan radera det nu när jag ska gå hem för helgen. Det är det som gör mig mest arg. Så inåt helvete arg.

Jävla xxxxx........

1 kommentar:

Linnéa sa...

tror inte det är många som vet hur illa det egentligen var.. han är störd, manipulerade mig för att jag skulle känna skuld för saker han gjorde och ja.. blev helt hjärntvättad när jag var med honom. det e därför jag har så låg självkänsla nu tror jag, svårt att tro att nån verkligen kan tycka om mig. för jag tror inte han älskade mig, eller jo, fast på ett stört vis.. helt sjukt.. och han ringer fortfarande, och försöker maipulera mig precis som förr. men när han märker att han inte har makt över mig längre så blir han elak.. kallar mig fula saker och så.. så jobbigt att han inte ger sig eller kan släppa taget.. det är 5,5 år sen jag gjorde slut, men han försvinner aldrig.