fredag, mars 10, 2006

Time goes by so slowly.....

Ok, jag står under bevakning på jobbet. Tydligen så ska jag granskas extra noga av ngn anledning. Troligtvis för att jag har haft åsikter och gått omkring o tyckt en massa. Vad vet jag. Men det känns jävligt obehagligt att konstant bevakas och dessutom på det mest uppenbara och klantiga sätt jag nånsin upplevt. Det finns större problem här men det vågar man inte ta i så man ger sig på det minst obehagliga istället.
Nåja, det är deras problem, inte mitt. Hoppas bara på att den här dagen rullar på snabbt så man kan lämna dårhuset och åka hem. Denna lokal är laddad med så dålig energi så man får gåshud.
Och skulle nån med(mot?)arbetare av ngn aneldning ha hittat in på min blogg o läser detta och förargas över att jag spiller ut min ilska på nätet så kontrar jag med att jag aldrig ha nämnt nåt namn eller adress och dessutom är det befriande att överhuvudtaget få lätta på ångan när ingen annan gör det här.
Och på tal om kyla och dålig energi så verkar det som att vintern biter sig fast ytterligare nån vecka. Igår föfrös jag mitt långfinger på bussen hem IGEN! Jag HATAR den här vintern.

Men mest av allt vill jag åka till London.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jag hatar oxå vintern! är så trött på att ständigt frysa och bylsa på mig som om jag skulle till nordpolen på expedition..

och så vill jag åka till berlin.

Linnéa sa...

åå du är så snäll och säger så bra saker. men det känns inte kul näör byxorna man har försöker framhäva fettet på nåt underligt vis, som om dom har nåt emot en..:)
man har ju sina perioder av dåligt självfötroende oxå..
men jag e lite dålig på det där med att unna mig. för jag kan va himla duktig under veckan men sen på helgen är det svårt att begränsa det goda..

men jag fuderar på om jag kanske måste sluta äta riktig mat efter träningen och äta grovt bröd eller mûsli och så? men ofta har jag inte hunnit äta nåt riktigt under dagen eftersom jag har konstriga tider.. men jag kanske borde göra matlådor i vilket fall så jag har ätit ritkgit på dagen.