onsdag, mars 08, 2006

Where is this world coming to?

Det känns som att jag vaknat ur dvalan. Är mkt piggare o gladare nu. Körde samma hårda schema igår. Åkte hem, tränade, duschade, åt middag, kröp ner i sängen o pluggade och släckte lampan kl.22. Vaknade faktiskt relativt utsövd imorse. Känner mig redo för att ta itu med saker igen nu. Kanske inte städningen hemma då men en del annat smått o gott. Idag är det dessutom Internationella kvinnodagen. Jag är ingen feminist vill jag bara klargöra först och främst. Absolut INTE! Men idag tänker jag njuta till fullo. Ska köpa mig nåt fint i centrum. Ska träna arslet av mig på spinningen bara för att JAG vill det och sen tänker jag med gott samvete glo på mina favvoprogram på TV resten av kvällen. Dessutom har jag nyss gjort en beställning på nätet från H&M, en klänning med spets o broderier, en brun blus med snörning fram och broderad spetskant, ett sött puderrosa linne och en virkad väska i olivgrönt och påsydda blommor :) När hade gjort min beställning sa Jocke att han ville ha ett par mysbrallor så jag loggade in igen och hittade nu en petrolgrön tweedkavaj för 98:- och ett apsnyggt spetslinne/topp i grönt för 98:- så det blev lite mer shopping :) Så nu är jag nöjd för idag!!
Som grädde på moset övervann jag mitt chokladsug på lunchen och gick istället o tog ett äpple så ingen är nöjdare än jag!!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Ja de var ökenråttor, mina som jag tagit hand om.. usch känner mig som en hemsk männsika. de små stackarna, en så brutal död.

och jo shopoholic kan man ju kalla sig numer..:) helt sjuuuukt, men man mår så bra då man shoppat loss rejält! måste nog ha en shoppingfri månad... hur nu det ska gå..:) kramkram