torsdag, maj 11, 2006

Adios amigos!

Jag har fjärilar i magen. Imorgon flyger vi till Wien. Dessutom är min mage lite orolig och reagerar så fort jag äter nåt. Ska till skolan ikväll och som vanligt är jag dåligt påläst när det gäller läxor och så. Dessutom måste jag smita tidigare ikväll eftersom jag måste hem och packa och lägga mig tidigt. Ska upp kl. 04,00 imorgon bitti!!! Min kropp mår heller inte så bra. Känner mig trött och lite småskum i magen.
Igår var jag o letade svarta leggings hela jäkla lunchen. Inte en enda affär hade det!! Det fanns gult, vitt, grått, prickigt(!!) men svaart, nä. Till slut hittade jag ett par på Bik Bok som jag provade med en rosa kort kjol som jag roffade åt mig på vägen till provrummet. Men vid det laget var jag så trött och stressad för att lunchtimmen var slut och bilden som mötte mig i spegeln var "elephant legs" så jag hängde tillbaka allt och struntade helt i det.
Ska göra ett nytt försök nästa vecka istället. Nån gång när jag inte är lika stressad.....

Nä, nu skiter jag i det här. Har alldeles för mkt resfeber för att kunna jobba koncentrerat.
Är tillbaka på måndag igen gott folk!

Auf Wienerschnitzel!

Inga kommentarer: