tisdag, maj 09, 2006


Kawaii!

Igår gjorde jag nåt fantastiskt. Jag lämnade in min tenta i tid. Färdigskriven och klar. Gud så skönt det känns att faktiskt ha gjort nåt bra för en gångs skull.

Hade en föreläsning om den medeltide kyrkomålaren Albertus Pictor efteråt vilket var superintressant. Trots att jag endast sovit fyra timmar under natten så höll jag mig vaken och uppmärksam...tills det släcktes ner i föreläsningssalen för att vi skulle se på diabilder. *gääääsp* Jag kunde inte hålla ögonen öppna.....Sov på bussen hem så jag var pigg resten av kvällen. Åt ett par mackor, konstaterade att löpträningen faktiskt gett resultat. Har smalnat av vid höfterna och rumpan så det är bara att fortsätta i samma takt :)

Ska gå o titta på toppar idag igen för att se om jag hittar någon som passar mig. Jag ger mig helt enkelt inte.

Tänk om man vann 60 miljoner på Lotto. Vad skulle du göra då?

1. Köpa mig ett torp på landet och renovera i gammaldags och mysig stil. En blandning av indiskt och svenskt.

2. Plugga på heltid. Historia, religion, konst, arkeologi, japanska......Mera medeltid!!

3. Resa till Japan, Thailand, Kina......

4. Utveckla mig själv.

Yeah, right,

In your dreams

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jag var på indiska häromdagen och hittade en jättefin linne/klänning för 129:-, men så satt det som ett nattlinne så jag vart jättebesviken..:/

Linnéa sa...

vet du! när jag sminkade mig för en stund sen så tänkte jag: om Sussie ser mina auktioner kommre hon nog gilla sdet turkosa linnet..:) sjukt va???? fast det kanske är Oa som lagt bud..;)

jag fick det när jag jobbade på indiska, man får toppar ibland, de lite billigare som man kan ha då man jobbar. bara använt det en gång..:)