måndag, maj 08, 2006


Wannabe.

Det är så himla tyst här idag på jobbet. Har gjort allt jag ska och fikat. Kollade en sväng på tokyostyle sidan och blev lite inspirerad. Så jag tog väskan o knallade ner till centrum fram o tillbaka. Gick in på BikBok och hittade ett par linnen som var söta. Jag provade men fan......jag ser inte klok ut. Varför ser alla kläder bättre ut på alla andra än en själv?? Varför?? Ett linne såg ok ut men jag har ingen lust att lägga 300:- på nåt som bara ser ok ut.......varför är man född ett freak??? Och varför kan jag inte träna bort fläsket på låren för? Och varför åt jag en Magnum choklad efter lunch?
Och varför, varför är jag inte född japan? Men vad skulle det hjälpa, jag skulle troligen bara vara en ful japan.....

Fan.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

tack så mycket, kalle är så fin så fin..:)

läste ditt kläddilemma. så känner jag med. man ser ett plagg som är så snyggt men när man får på det ser det bara.. helt fel ut.. och man fattar inte varför.. man får sy eget helt enkelt..;)

Linnéa sa...

men eller hur.. vissa dagar e allt braa fel, så är det bara. men oftast ser ingen annan skilland förutom man själv. jag hatar ful-dagar. känner mig jävligt obekväm.