onsdag, juni 07, 2006


Den heliga madonnan

Vet ni hur många olika Maria motiv det fanns under medeltiden egentligen?
Många.
Alla lika vackra så man nästan skulle kunna bli katolik bara för att kunna be till dom :)
För övrigt så är livet precis som vanligt.
"Firade" nationaldagen igår med att gå på medeltidsmarknad i Gamla Stan och sen en sväng på Medeltids och Medelhavsmuseet. Lunch på Bagdad café (lammbullar med ris och sallad) och sen en glass i Gamla stan. Det kändes bra att komma ut och göra nånting i sällskap med andra men när kvällen kom och jag satt ensam hemma så kom tankarna igen.
Jag MÅSTE göra nån drastisk förändring i mitt liv. Jag kan inte gå vidare så här. Ser liksom ingen ände på eländet just nu.
Vad vill jag göra med mitt liv? Vet inte
Vad vill jag helst jobba med? Vet inte
Vad vill jag äta till middag ikväll? Vet inte
Vad vill jag helst göra på semestern? Vet inte
Vad vill jag helst göra på lunchen idag? Vet inte

Hopplöst jävla fall man e.......

Inga kommentarer: