måndag, juni 05, 2006


It´s not easy growing up....

Vaknade som vanligt med huvudvärk o stel nacke. Börjar bli allvarligt orolig över att jag kanske fick en whiplash skada i nacken när vi körde Go-Cart i Wien för 3 veckor sen. Nacken fick ju ta en ordentlig smäll faktiskt. Men oavsett vad så är jag iaf stel på vänster sida snett bakåt på nacken.......gud, jag hoppas verkligen att det bara är spänningshuvudvärk........

Idag är det halvdag på jobbet så jag sticker härifrån kl. 13. Ska hämta min bil hos Pärnilla och sen dra hem. Har inget planerat inför imorrn (förutom att plugga) men vem vet. Jag kanske åker in till medeltidsmarknaden om jag får lust.

Tänkte också se om jag kunde hitta nån bra sommarklänning i centrum.
Fick superångest igår över min träning. Jag springer, spinner och springer men just nu känns det som att fläsket på låren har kommit för att stanna för evigt. Jag får inte bort det. Jag ser nästan anorektisk ut på överkroppen men tro inte att jag smalnar av över rumpa o lår, nej då. Fan. Toppar är inga problem att hitta men desto värre är det med kjolar och brallor. Allt sitter som korvskinn och det sitter allt utom bra. Skit oxå.
Life´s a bitch.

Inga kommentarer: