fredag, juni 09, 2006

Det går inge bra för mig just nu...

Ok, först huvudvärk, som gick över i komplett stel rygg och nacke. Följdes sen av sträckning av höft/rump muskel vid avklivning av buss igår morse (fattar inte hur jag lyckas) och idag är det tandvärk o fettkomplex som gäller. Jag är så urbota trött på att jag inte kan träna bort fläsket på rumpa/lår/höfter. Varför, varför, VARFÖÖÖÖR???
Någon som har bra träningstips, give it to me fast för jag är desperat nu. Tog på mig mina ljusa byxor imorse i tron på att det såg ok ut men då jag var på väg till jobbet i sista sekund bestämde jag mig för att kolla i spegeln. Herregud, arlset är brett som en lagårdsvägg och ALLT fläsk syns så väl. JA, jag har komplex men pröva o lev själv med övervikt i 30 år så får du se hur det känns......Fatta hur svårt det är att hitta kläder, inga brallor sitter bra i midjan, klänningar och kjolar likaså, det är helt enkelt omöjligt att få kläder att sitta snyggt på min kropp. Jag är inte skapad på nutidens mode. En säck kanske skulle passa bättre.......men jag tvivlar.

Fy fan vad jag hatar min själv just nu.

1 kommentar:

Linnéa sa...

jag förstår hur du känner, men du är definitivt inte överviktig! du är jättesmal! och anledningen till rumpan och höfterna är väl att ditt skelett är byggt så. jag tycker inte du är fet över de delarna, absolut inte! du är superduktig som tränar och underhåller din kropp! idag kände jag mig fdin när jag gick i stan för jag hade träskor på mig, linnebyxor och en fin klänning. så jag kände mig lång och ståtlig fast magen kanske stod ut väl mycekt för min smak. men det var flera som sa till mig hur fin jag var och vilken fin klänning jag hade. så sätt på dig nåt i fina färger och sträck på dig! ta på ett par skor med hög sula eller klack oxå..:)