måndag, juni 12, 2006

Försök tänka lite själv va....

Ja, jag stör mig på Sofi Fahrman och den där andra von Sydow bruden. Ursäkta men är det verkligen meningen att dom ska sitta som nån slags gurus och tala om för alla Sveriges tjejjer hur och vad dom ska klä sig med???? Tror dom inte att folk kan tänka själva?
Så om Sofi säger att i sommar bara mååååååste man ha sidenshorts med brunblommig bikini till så ska vi andra göra som hon säger........öh, nä tack. Jag väljer själv vad jag vill ha på mig och vad som är snyggt.
Och jag säger bara en sak.....Harajuku girls.

För övrigt så har jag grillat mina armar under gårdagens värmebölja. Var på vikingagården Gunnes gård med klassen och hade en liten "get together" med guiadad tur och långbord i solen :) Urmysigt!!!!! Så kul att äntligen få prata med folk i klassen som man annars aldrig pratat med och så upptäcka att man har så mkt gemensamt! :)
Och tänk att jag först inte hade tänkt åka.......
Men det var värt alla myggbett och solsveda I´m telling ya!

Högtrycket har för övrigt fått mig på mkt bättre humör än förra veckan och jag känner mig någorlunda redo för världen :) Ska se om jag kan skrapa ihop lite folk till en picknick under veckan :)

Men mest av allt vill jag ha semester...

2 kommentarer:

Linnéa sa...

haha jag hållr med dig om dom där jävla mode-brudarna! vad är det för fel om man måste ha nån som säger åt en vad man ska ha på sig, och vilka färger? skaffa en egen stil! och sen är de här moderna city-shortsen typ det fulaste som finns..

Linnéa sa...

jag hörde förresten ni kommer till midsommar, så roligt!!!