torsdag, juni 15, 2006

Super kawaii means supercute in japanese

Herregud!! Sommarens stora REA är här!!! NOT GOOD!! Jag är så himla sugen på att titta in i olika affärer och fynda men jag FÅR bara INTE! Så istället gick jag och löste in mitt glassogram till en Tip Top och gick tillbaka till jobbet. Resterande tiden fram till midsommar är centrum restricted area för min del. Jag vet hur jäkla svårt jag har att hålla mig från att shoppa.
Det hela slutar väl med att jag knappt har pengar till mat och husrum under semestern i Kalifornien i höst.......men massor av fina kläder.
Slarvade lite med träningen igår men jag lovar att när jag kom hem så var det ISKALLT ute, det regnade och jag var superhungrig. (I know, tre pissdåliga excuses) Så jag stannade inne, lagade mos o köttbullar och glodde på Top Model Britain. Men ok, jag lovar att jag ska träna ikväll. Promise!!! (speciellt nu efter att ha klämt i mig räkmacka OCH en tip top)

För övrigt fick jag stora chocken igår när jag kom hem och upptäckte ett brev från Radiotjänst på min dörrmatta. Va f....jag visste att jag redan hade fått en räkning från do som jag hade lagt undan för betalning den här månaden och nu skickade dom en till........så jag sprang in i sovrummet o öppnade det andra brevet som jag hade liggande på skrivbordet. En fucking jävla PÅMINNELSE men extra 50:- som bonus. Skulle ha varit betald 10 maj. Jahapp. Jag blev skirförbannad, svor över Radiotjänst och kopplade genast upp mig nätet för att bena ut den här situationen. Det kunde bara inte stämma att jag hade missat en räkning. Och jepp, det stämde, påminnelsen var as a matter of fact redan betald och jag kunde andas ut och trappa ner pulsen en aning. Hatar räkningar, hatar alla som ska ha pengar av mig. It´s mine! I´ve earned them!!

Så nu är det bara en dag kvar till helg.

Frid vare med er.

1 kommentar:

Linnéa sa...

nu har jag utmanat Oa i kändis-TP! hahahah! det tror jag fan jag kan vinna... e du med? mig alltså..;)