måndag, november 06, 2006


Oh misery......















Hela denna dag har varit SKIT. Vaknade imorse och ville absolut inte kliva upp och framför allt inte åka till jobbet. Sen började eländet, jag har tappat saker, spillt, snubblat, gäspat, varit grinig, gnällt, skällt och avskytt att vara ute överhuvudtaget....
Har dock försökt bita ihop och gjort mitt bästa.
Igår kväll tog jag mig en stor funderare över mitt liv. Nån jäkla ordning måste det bli snart. Utbildning kan ju vara en bra start. Så nu funderar jag på att åtminstonde BÖRJA med att plugga in matten. Jag läste ju bara en årskurs matte på gymnasiet, mer än så ingick inte. Därför har jag ALLTID känt mig superkorkad när det gäller ekonomi och siffror antar jag. Så jag tänkte börja med att repetera A-kursen själv för att sen läsa in B-kursen via komvux eller nåt.........men vad vill jag bli sen då? Ingen aning. Och det är just det som irriterar mig MEST.
Dessutom har jag totalt tröttnat på kursen jag läser nu. Visst den ger mig nåt att göra men nu har vi kommit till en punkt då den svenska grammatiken har nåt såna okända höjder för min del att jag faktiskt tvivlar på om det är värt att fortsätta. Kanske är det bättre att jag lägger energin på nåt mer vettigt? Eller?
Jag vet faktiskt inte just nu.
Jag känner mig TOTALT förvirrad.......skit också.

Ok, ska gå och kolla på den nya serien Supernatural nu på SVT1. Såg ett avsnitt i Norge i våras och det verkade ballt så.......

Inga kommentarer: