fredag, november 10, 2006


What´s the frequency Kenneth???

Idag blir det KANELBULLE till fikat. Wohoo!! :) När jag var liten så var bland det bästa jag visste kalla (läs: frysta) hembakta kanelbullar med varm O´boy. Mmmmmm.......jag kunde äta nästan hur mkt som helst, men så gick jag ju upp i vikt därefter sen också. Idag räcker det med EN bulle, promise!
Så vad gör man då en fredagseftermiddag som idag?......tja, just nu skriver jag ut kursmaterial till nästa veckas kurs här på jobbet. Detta ska sen sorteras in i pärmas snyggt och prydligt. IQ-befriat jobb, ja, jag vet, men jag är admin, det är jag som måste göra jobbet. Har miljoner saker att göra för en gångs skull. Annars så brukar fredagar vara en aningens slöa faktiskt.

Så vill jag även slänga in en liten kommentar angående H&M´s Victor & Rolf kampanj. Asså, jag menar HALLÅ!!! Jag tog en sväng förbi H&M igår när de öppnade här i Kista centrum och folk var som GALNA. Det gick inte att komma in i affärens ens. Det myllrade därinne av folk som myror i en myrstack och alla slet i plaggen som om det vore det sista klädesplagget dom nånsin skulle få tag på i hela sitt liv. Jag undrar hur många av dom som ens kände till V&R innan den här kampanjen.......hur som helst, en skådespel värt att beskåda var det och det gav åtminstonde mig en stunds underhållning utan djupa hål i plånboken. Och lika glad för det är jag.

Ikväll blir det pizza, Buzz Music quiz på Playstation 2 med Jocke och lite surf kanske.......

Inga kommentarer: