torsdag, december 21, 2006

In space no one can hear you scream...

Igår kväll tvingade jag mig själv att INTE sitta framför datorn och glo på rymdsändningen. Hamnade istället framför TV´n men insåg ganska snart att det inte fanns nåt sevärt att se där. Brorsan ringde och vi snackade bort en timme där, sen betalade jag alla räkningar och kröp ner i sängen. Ändå somnade jag inte förrän kl. 00,00. Låg naturligtvis och glodde på mer TV....
Hur som helst. Idag har jag lyckats handla en julklapp till. Det går framåt. Hade även tänkt ge mig själv lite nya kläder i julklapp men hittade inget som passade... :( Så istället köpte jag en stor fin bok om Universum :)
Sista dagen på jobbet imorrn och det lär nog märkas. Hallå, det är ju julafton på fredag, folk måste ut och handla de sista klapparna........jag misstänker att kontoret kommer vara tomt efter kl. 13,00.........
Ska hem alldeles strax. Ett sista spinningpass innan julbordet väntar ikväll. Skönt att få röra på fläsket faktiskt. Kan jag även sen ägna en liten stund åt att läsa ikväll så är allt perfekt :)

Over and out.

Inga kommentarer: