söndag, februari 25, 2007

Dulce....tan dulce...

Diós mío......allting går så sakta för mig idag. Sakta men framåt. Jag har lyckats skotta bort snö runt min bil, gå till affären (i snöstorm) och handla + hämta ut brorsans paket. Laga fisk i ugn (utan kryddor och tillbehör ska dock tilläggas) och allt som återstår nu av mina "måsten" är att betala räkningar. Sen är jag "fri".....men så är även helgen slut. Och hur mkt har jag pluggat då? Nada, nada, NADA.
Så vad har jag lyckats med då? Jo, beställa onödiga kläder från Ellos, bränna en bland CD och....jo förresten, en viktig sak. Jag har alldeles nyss färdigställt gruppuppgiften i Matte och skickat in. Slut på två veckors elände....bara för att upptäcka att vi har fått en ny gruppuppgift. Suck. Jaja....
Dessutom, om jag nu ska fortsätta med klagosången, så är vädret urkass. Jag har inte kunnat göra nån observation överhuvudtaget. Inte en stjärna syns. Till helgen är det månförmörkelse och om jag inte kan se den vete tusan vad jag gör.

Men ok, just nu känns allt ok ändå. Har hittat en samlingskiva med låtar från Almodóvar filmer och dom har snurrat i stort sett hela kvällen. Muy amable :)

Och har man inget annat kul för sig så kan man ju alltid luta sig tillbaka och njuta av Dylan Moran. Älskar det här stycket där han beskriver fransmän.........
http://www.youtube.com/watch?v=OK8uPFwL4Xk&mode=related&search=

I ´ate your painting..... :)

Inga kommentarer: