söndag, september 21, 2008

Inget hjälper

Jag är fortfarande på dåligt humör. Verkar inte finnas nånting just nu som kan få mig på bättre humör. Vill inte se på TV, inte träna, inte läsa, inte äta, inte åka nånstans.
Brorsan ska börja ta upp potatis imorgon och hade det inte varit för mina Friskis pass så hade jag dragit över dit och hjälpt honom istället för att sitta på jobbet och uggla. Känns som jag faktiskt skulle göra större nytta på päronmaskinen än framför en dator. Som det ser ut nu så kanske jag åker torsdag morgon istället.
Igår kväll gjorde jag iaf en ny Jotex beställning, en pärlfranslampa till sovrummet, en svart tunn gardin med snöstjärnor i silver och en svart smyckeshållare i form av en korsett. Allt på rea såklart. Det har inte funnits tid att åka till IKEA så jag har inte fått hit byrån och spegeln än. Hoppas på att jag hinner fixa det nästa helg. Mina mattor ligger iaf på plats i hallen. En lång och en kort, ljust gröna med vitt mönster, också från Jotex. Jag är supernöjd eftersom färgen ger en skön och lugnande känsla.

Om jag nu bara kunde hitta samma stämning och känsla i själen..........

Inga kommentarer: