torsdag, september 25, 2008

We are all in the gutter, looking at the stars

Äntligen yoga! Har inte kunnat delta på två veckor så idag var det äntligen dags! Jag behövde lugnet, styrkan och energin.
Ikväll blir det ingen träning. Måste vara hård mot mig själv nu. På sin höjd en kvällspromenad för att fylla lungorna med syre men sen ska jag läsa, läsa, läsa.

Joggpasset igår kväll var superkul! Fyra deltagare ville vara med och vi flåsade oss igenom 60 min med långsamt tempo och avslutade med fyra snabba ruscher och stretch. Hoppas nu att dom kommer tillbaka nästa vecka!! :)

Och imorgon har Mia planerat in ett lunchpass jogg för mig medan hon själv flanerar runt gatorna i Berlin ;) Ingen som peppar eller pushar, det blir nog att jag tar med iPoden kanske.

Jocke ska ut fredag + lördag så jag får lägenheten för mig själv HELA helgen. Jag tänker utnyttja tiden till fullo. Först obligatorisk städning och sen läsa, dricka te, läsa, dricka lite mera te.
Kanske hinns det med en sväng till IKEA också :) På söndag är det äppelmarknad på Skansen med eftersom jag ska på ansvarigmöte på Friskis på kvällen blir det inget Skansen för mig. Jag får spara mig till Rimbo marknad nästa vecka istället.

Till sist så hörde jag på radion imorse några tänkvärda ord om självförtroende. Har man bra självförtroende om man måste fixa hår, naglar, ögonbryn och smink innan man vågar visa sig bland folk eller är det något man får efter att ha fixat iordning sig?

Inga kommentarer: