söndag, mars 22, 2009

Så länge varade den glädjen

Tiger har börjat kräkas igen. Mycket. Det började imorse. då kom frukosten upp i tre omgångar, sen en gång till på förmiddagen. Han åt igen och fick behålla maten ca fyra timmar. Det verkar dock som att maten hann passera för nästa omgång han spydde kom det bara vätska. Sen åt han lite igen och sov till nio tiden ikväll. Då drack han lite vatten och strax därefter kom allt vatten upp igen.

Varför VARFÖR händer det här? IGEN????
Jag känner mig så jävla hjälplös. Nu står mitt hopp till att det här går över av sig själv. Jag har inte råd att lämna katten hos veterinären igen. Mina resurser är slut nu. Det finns ingen möjlighet.
Dessutom kunde ju veterinärerna aldrig ge en diagnos på vad som var fel första gången och såret på hans nacke är ju fortfarande ett mysterium, trots att det läker nu.
Jag hade en tanke om att det skulle kunna vara en inflammation i mage/tar men eftersom han äter antibiotika sen en vecka tillbaka så borde ju den ha slagit ut det tycker man.......

Nu får katten gå på fasta ett tag och sen blir det kokt fisk.

Fy tusan. Någon däruppe måste tycka att jag och Tiger inte fått vår beskärda del än.

Inga kommentarer: