torsdag, mars 26, 2009

Upp och ner humör

Mådde bättre efter träningen igår men jag var fortfarande supertrött. Jag fryser konstant och därför går jag också och spänner hela kroppen. För hur jag än gör så blir jag inte varm........när kroppen är spänd blir jag yr i skallen och så kommer tröttheten. En ond jävla cirkel.
Joggen tog bort spänningarna, jag kände hur kroppen slappnade av under passet. Så idag är jag iaf mindre spänd och mer varm. Men fortfarande trött. Mest mentalt. Pga allt strul på jobbet, hemma med katten och en massa annat skit som stör hela tiden.

Dessutom trodde jag att faran var över tills Tiger spydde IGEN imorse.

När jag vaknar på morgnarna så är det första jag tänker: Jag ligger kvar, jag skiter i allt, jag somnar om. Men ändå släpar jag mig upp. Av ren plikt.

Magen har blivit mkt bättre men inte helt bra. Jävla skit. Nu måste jag ringa till vårdcentralen för jag kan inte leva så här. Bara magen sätter en enorm stress på mig, varje dag.

Inte för att jag tror det kommer hjälpa eller göra stor skillnad men jag längtar mest till påskledigheten nu. Ska låsa in mig, bänka mig framför TV, kolla film och sova, träna, vila.

Inga kommentarer: