tisdag, januari 23, 2007

Dryg eftermiddag och grekisk mat

Gud så himla dryyyg den här dagen är. Har ingen lust att jobba, jag vill bara uuut!!!
Ansiktet är fullt med finnar men magen har som omväxling lugnat ner sig. Alltid är det nåt.
Var till Clas Ohlsson på lunchen idag. Köpte en miniräknare för gymnasiematte och en ficklampa. Jag är lite nervig inför matten nästa vecka. Shit, tänk om jag inte fattar ett skit! Pinsamt!
Måste verkligen skärpa till mig BIG TIME.
Ikväll blir det ett baspass spinning igen. Hoppas att jag orkar alla moment idag. Det gick ju så himla bra förra veckan. En intressant grej som jag har märkt den senaste veckan är att ett träningspass extra/vecka kombinerat med en kost på fisk, kyckling, gröt, rågbröd och frukt har nu börjat sätta sina spår på mina höfter. Mitt största problemområde. ÄNTLIGEN börjar nånting hända och jag ser resultat. Kroppen behövde bara få lite tid verkar det som.
Och nästa onsdag ska vi ut och äta grekisk mat med jobbet..........farligt GOTT!!!!

Inga kommentarer: