fredag, januari 26, 2007

Remember?? Reeeememmmber!!! :)

Läste i Aftonbladet idag att pappan till ungen som Madonna adopterade nu vill ha tillbaka sin son. Jag är inte insatt i fallet, har ingen insyn i detaljer om vad som har hänt eller inte hänt men ursäkta mig ett ögonblick. Om ungen redan från första början bodde på ett barnhem....det tolkar jag som att farsan/familjen/släkten/ inte kunde/ville eller hade möjlighet att ta hand om honom. Varför vill man då ha tillbaka honom nu helt plötsligt????? Har dom på ett magiskt sätt bara sådär möjlighet att ta hem barnet nu??????
Hela historien ter sig väldigt mystisk.........

För övrigt känns det som att en förkylning åter igen försöker bryta ut i kroppen. Har varit extra trött och hängig de senaste dagarna. Igår kväll frös jag så himla mkt att jag till slut struntade i alla måsten och tappade istället upp ett varmt bad där jag kunde värma min frusna lekamen. Det blir nog extra mkt sova i helgen tror jag.

Och så det stora frågan. Ska jag åka till Centralen idag och hylla Fuglesang eller ska jag åka direkt hem?

Inga kommentarer: