onsdag, januari 24, 2007

Where did you go, what did you do???

Näe, det går bara inte. Arbetslusten denna vecka är som bortblåst. Känns som jag mest bara fjantar runt här i lokalerna. Är förvånad att jag faktiskt fått nånting gjort ändå. Mitt tillstånd av antistress och ro har nu hållit sig i 3 veckor. Jag känner ångesten och oron pocka på hela tiden men jag försöker slå bort dom båda. Jag kan bara inte släppa taget om allting nu. Inte när allt har gått så himla bra på sistone. Jag längtar just nu till helgen och ett långt varmt skumbad. Kylan därute stör mig inte så himla mkt faktiskt, det är snarare lite mysigt med all snö när man tänker efter. Men det skulle vara skönt med lite mer ledighet..... Som alltid......;)

Bäst just nu:
Best of Cranberries
Att min film "Journey to the center of the earth" äntligen har kommit
BA har släppt billiga USA biljetter igen
Varm äppelpaj med vaniljsås.......*mmmmm*
Star Trek på min iPod
Min nya doft från Body Shop som jag fick för halva priset
Inspector Lynley i bokform

För övrigt på Västfronten inget nytt.....

*gäsp*

Inga kommentarer: