tisdag, januari 23, 2007

Ville du nåt särskilt eller?

Jag blir inte klok på vissa människor. Fattar inte hur dom funkar, hur dom tänker och varför dom reagerar och agerar som dom gör. Jag kan bara konstatera att det finns många udda typer därute.......varav jag är en av dom.
Igår kröp en underlig huvudvärk fram på eftermiddagen. Den var inte sådär påtaglig från början men runt 16 tiden började jag känna mig ganska trött och hade svårt att koncentrera mig. Jag tog en snabb prmmis ner till mackaffären i centrum o köpte en mozarella/kyckling macka som fick tjäna som middag. Drog sen iväg in till Tekniska Högskolan där jag med största möjliga flyt lyckades ta mig till destinationen jag hade planerat mig fram till och dessutom i god tid. Jag registrerade mig, köpte material och han också gå på toa. Kul och spännande med nya miljöer och vidder Det var ganska enkelt att förstå men mkt att smälta .........så vad var det jag gjorde då? :)
Låt mig säga så här, det jag ska pyssla med de kommande 14 veckorna kräver att jag håller huvudet högt och inte stirrar ner i marken...........

3 kommentarer:

Linnéa sa...

men åååååååå njuter du av att hemlighålla detta eller???? jag blir så NYFIKEN!!!!

Mayumi sa...

*haha* Yes!
Men om jag säger "vita dvärgar" och "det sideriska dygnet", vad tänker du på då? ;)

Linnéa sa...

oj hjälp... ehhhh, ingen aning!!!