tisdag, mars 06, 2007

Min "tycka synd om mig själv" stund....

Just nu skulle jag nästan ge vad som helst bara jag fick åka hem och bädda ner mig i sängen med en kopp thé och en varm filt, ett avsnitt av vilken såpa som helst på TV´n och tända ljus. Jag gör inget annat än gäspar idag, ansiktet är alldeles svullet och ögonen rödsprängda. Trösthandlade en tröja på Indiska på lunchen men det hjälpte inte. Jag vill åka hem. Kanske skulle jag ta ut en semesterdag på fredag istället och bara vara hemma ensam med katten. Kliva upp tidigt och simma, sen äta frukost, köra spinning vid lunch och sen promenera en stund innan jag kryper ner under täcket igen och myser......mmmmmmmmmmmmmm....
Låter som en deal.

Men mest av allt vill jag spela CSI.


(Linnéa, vi glömde kolla den där CSI frågan du hade........)

1 kommentar:

Linnéa sa...

ahhh fan just det!!!