torsdag, mars 08, 2007

Today is pancake day!!!

Ikväll blir det pannkaka till middag. Fläskpannkaka. Jag fastnade för ett nytt recept jag hittade på ICA förra veckan och längtar efter att få pröva det igen.
Här i Stockholm (iallafall där jag befinner mig just nu) öser regnet ner och ALLT är GRÅTT.
Imorse vid frukosten kom jag på att jag hade uppfattat sista fråga på geologitestet FEL!!!! Fan va sur jag blev. Men det blir väl så när man är trött i skallen och inte läser/tänker ordentligt. Hur som helst så är nog skadan inte så stor. Jag misstog mig på östafrikanska riften och Röda havet......de ligger ju ganska nära varandra och har vad jag vet bildats på exakt samma vis vilket faktiskt är det viktigaste i frågan. Just det där med "rift". Så jag hoppas på att få åtminstonde 3 p av 4...........hoppas kan man alltid.

Och snart bär det av till London :)

Inga kommentarer: