fredag, februari 16, 2007

And I looked into those eyes...

Skulle egentligen ha lagt mig tidigt igår. Skulle egentligen ha pluggat också men tröttheten tog överhanden. Kom hem strax efter 18 och värmde på lite köttsoppa samtidigt som jag stekte pankisar och betalade en räkning som jag tydligen missat :(
Satte mig i soffan och käkade och kollade på Dr Phil. Resten av kvällen blev jag kvar i soffan. Jag frös, gäspade och kände mig bara allmänt olustig. Tog mig slutligen upp och packade träningsväskan, gjorde iordning en matlåda, borstade tänderna och kröp ner i sängen. Just där skulle jag ha släckt ner och försökt sova men icke, TV´n stod på och jag låg där och glodde.
Flippade mellan kanalerna då jag plötsligt kom till kanal 2 och DÄR var han. David Moran. Vilka jäkla ögon den mannen har!! Shit. Jag blev totalt såld. Så då var jag tvungen att kolla klart på hela hans Stand Up show .....såklart :)

Idag fattar jag inte vad jag gör här på jobbet. Har insett att jag nu nått botten på mina energireserver. Samma visa varje år......
Gör just nu:
Dricker espresso
Fördelar leads
Ska snart hämta och sortera posten
Gäspar

Vill göra just nu:
Dricka espresso
Ligga o dra mig i sängen
Kolla på Emmerdale Farm
Gäspa

Ska testa medeljympa på lunchen idag men let me tell you folks att imorse när jag vaknade var min första tanke "Jag skiter i jympan idag". Men jag släpade med mig träningskläder ändå och just nu känner jag att jag vill pröva ändå...............vad som helst som hjälper mig att inte somna.....

Inga kommentarer: