måndag, februari 12, 2007

Bomull i huvet

Vi ska göra en gruppuppgift på mattekursen. Vi är fyra i min grupp..Ska det vara så svårt att förstå begreppet "gruppuppgift"?? Känner mig redan stressad......
Har bestämt mig för att gå ut hårt idag, jobba undan en massa skit på jobbet och det började iaf bra. Men en enda person har verkligen förmörkat min dag idag. Jag veeeeet, man ska inte ta åt sig men vissa dagar (som idag) så är man inte helt på topp och har inte alla taggar vända utåt och då är det lätt hänt att man tar åt sig. Det klibbar sig fast som kåda (men ger en mkt äckligare känsla) Jag försöker tänka på annat men återkommer ständigt till samma jävla skitstövel.
Min enda tröst är att det nu bara är 6 timmar kvar.....

Har för övrigt inte tänkt på hur jäkla snygg Guy Pierce är förrän jag såg filmen Ravenous i helgen ;) Men å andra sidan så har jag bara haft en bild av honom som drag queen sen jag såg filmen Priscilla.......

2 kommentarer:

Linnéa sa...

du jag har en liten snorunge som hyrt min lägenhet som jag bara hatar! direkt jag ser hennes namn i displayen på min mobil så får jag kräkkänslor!
hatar att människor kan påverka en så hela dagen känns förstörd. iallafall de närmaste timmarna..

Mayumi sa...

Skönt att slippa såna människor mestadels av tiden :) Trist att dom måste förpesta ens liv då och då....... :(