onsdag, februari 14, 2007

Dags att uppdatera sig

Herregud, mina träningsbrallor har spruckit i grenen!! och jag kan försäkra att det INTE beror på att dom är för små eller att jag har blivit större :) Nä, dom är helt enkelt utslitna vad det verkar.
Så jag har letat efter ett par nya men det är stort nog nästan omöjligt. Jag vill ha ett par brallor modell pirat eftersom jag tycker såna sitter bäst på mig. Vill inte ha cykelbrallor!!! Och stora långa, varma träninsbyxor funkar inte på spinning, trust me. Jag har letat på Intersport, Stadium, H&M och andra butiker men icke. Idag hittade jag ett par på nätet....på Ellos. Så det får bli en internetbeställning omgående innan hålet i grenen blir större :)

Och let me tell you folks, ikväll spinnade jag ARSLET av mig. Vår ordinarie ledare var sjuk så vi fick en "vikarie" istället. En snubbe som vi har haft tidigare och som är SKITBRA. Grejen var bara att vi skulle ha ett medelpass men eftersom han inte kört medelpass på två år så var han tungen att ta ett av sina INTENSIVpass och modifiera det lite.........Jag trampade så att det värkte i lårmusklerna. Svetten sprutade och jag kan lova att jag INTE orkade följa med i alla positioner men jag trampade dock snabbt och intensivt!!!
Middag på detta blev en ren proteinladdning, omelett med potatis och skinka och lite grönsaker i. Har försökt plugga lite nu ikväll men kroppen vill bara sova och det är just precis vad jag tänker göra NU!

Inga kommentarer: