torsdag, februari 15, 2007

You want a Happy Meal? Then get fucking happy!!

Klockan är 10,30 och allt jag vill är att åka hem och sova. Är grinig och lättirriterad, vill inte göra nånting (förutom sova) och orkar inte bry mig om nåt.
Jag är less på kylan, less på det gråa och bruna ute. Jag är less på att det ALLTID stänker upp skitigt vatten på mina brallor och lämnar fläckar bak på benen som inte går att få bort. Jag är less på att ALLTID behöva tjafsa för att få hjälp med saker på jobbet. Jag är less på ALLTID behöva förklara mig själv, mina val i livet och mina intressen för folk. Just därför har jag också börjat knipa käft om vad jag gör på min fritid. It´s none of their business. Känns bättre om jag får ha vissa saker för mig själv. Trots det så har något kommit på tal under fikaraster och allt man får i ansiktet är skit, skit och skit. Jag verkar göra allt på fel sätt, leva, plugga, äta, läsa, köra, resa...........finns det nåt jag gör RÄTT då?????? Är jag ett jävla FREAK eller?? Ibland känns det så.

Ibland förstår jag mig faktiskt inte på människor. Faktiskt, jag förstår er inte. Kommer nog aldrig göra det heller.

Inga kommentarer: