onsdag, februari 14, 2007

White trash wedding

Fullt ös igår kväll. Handla, åka hem, träna, duscha, laga mat, äta, kolla på Det Okända, konferens med klassen på nätet i 45 min, snacka med brorsan, fixa matlåda, diska, glo på Tv, sova. Pust. Men jag fick en liten extra sovmorgon imorse eftersom jag hade ett läkarbesök inbokat på morgonen. Så det blev en mindre stressig morgon med längre frukost och tid till att läsa tidning. På bussen till stan bläddrade jag igenom nya katalogen för årets bokrea och hittade en del guldklimpar. Älskar bokrean!!
Ville köpa mig nånting fint idag och kollade först på ett sött underklädesset. Men det blev till slut ett par skivor på Cd-rean. Dixie Chicks-Home och David Bowie-samlingsskiva. Jag är nöjd. Har mer och mer börjat lyssna på country "light", Bluegrass och Johnny Cash. Det har väl kanske med åldern att göra?
För övrigt så hittar jag bara inte min arbetsro idag. Vet ngn vart jag kan ha lagt den??

4 kommentarer:

Linnéa sa...

du är nog så hissig inför att vi ska komma så du inte kan fokusera på jobbet..;)

Mayumi sa...

*haha* Ja, kanske det :) Jag o Jocke pratade igår kväll om att vi nog också borde skaffa fram en RIKTIGT bra skräckis tills ni kommer...men jag har för mig att Kalle inte gillar skräckisar (har jag läst på din blogg??).

Linnéa sa...

nä han tycker inte om skräck med tortyr, men han kan se det.. det är just tortyren han inte gillar.. så om ni hittar nån som är läskig men utan torty vore det perfa! lite får han ju ta..;)

Mayumi sa...

Men en helt vanligt spökfilm ska han väl klara av? :)